داودی, عنایت, مظفری, افسانه, کیا, علی اصغر, هاشمی, شهناز. (1401). ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی. , 17(2), 7-20. doi: 10.30495/mediastudies.2022.53275.1379
عنایت داودی; افسانه مظفری; علی اصغر کیا; شهناز هاشمی. "ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی". , 17, 2, 1401, 7-20. doi: 10.30495/mediastudies.2022.53275.1379
داودی, عنایت, مظفری, افسانه, کیا, علی اصغر, هاشمی, شهناز. (1401). 'ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی', , 17(2), pp. 7-20. doi: 10.30495/mediastudies.2022.53275.1379
داودی, عنایت, مظفری, افسانه, کیا, علی اصغر, هاشمی, شهناز. ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی. , 1401; 17(2): 7-20. doi: 10.30495/mediastudies.2022.53275.1379


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب