ادیب, یوسف, روح الامینی, مهدی, قلی پور فریدونی, شهربانو. (1401). ارائه الگو جهت ارتقا فروش محصولات دیجیتال با رویکرد بازاریابی اجتماعی. , 14(56), 209-220. doi: 10.30495/jisds.2022.20852
یوسف ادیب; مهدی روح الامینی; شهربانو قلی پور فریدونی. "ارائه الگو جهت ارتقا فروش محصولات دیجیتال با رویکرد بازاریابی اجتماعی". , 14, 56, 1401, 209-220. doi: 10.30495/jisds.2022.20852
ادیب, یوسف, روح الامینی, مهدی, قلی پور فریدونی, شهربانو. (1401). 'ارائه الگو جهت ارتقا فروش محصولات دیجیتال با رویکرد بازاریابی اجتماعی', , 14(56), pp. 209-220. doi: 10.30495/jisds.2022.20852
ادیب, یوسف, روح الامینی, مهدی, قلی پور فریدونی, شهربانو. ارائه الگو جهت ارتقا فروش محصولات دیجیتال با رویکرد بازاریابی اجتماعی. , 1401; 14(56): 209-220. doi: 10.30495/jisds.2022.20852


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب