خدایاری, فرانک, وهاب زاده, شادان, رجبلو, سالومه. (1402). تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا). , 18(58), 45-57. doi: 10.30495/jomm.2022.68062.1946
فرانک خدایاری; شادان وهاب زاده; سالومه رجبلو. "تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا)". , 18, 58, 1402, 45-57. doi: 10.30495/jomm.2022.68062.1946
خدایاری, فرانک, وهاب زاده, شادان, رجبلو, سالومه. (1402). 'تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا)', , 18(58), pp. 45-57. doi: 10.30495/jomm.2022.68062.1946
خدایاری, فرانک, وهاب زاده, شادان, رجبلو, سالومه. تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا). , 1402; 18(58): 45-57. doi: 10.30495/jomm.2022.68062.1946


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب