رجبلو, سالومه, خدایاری, فرانک, وهاب زاده, شادان. (1401). تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا). , (), -. doi: 10.30495/jomm.2022.68062.1946
سالومه رجبلو; فرانک خدایاری; شادان وهاب زاده. "تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا)". , , , 1401, -. doi: 10.30495/jomm.2022.68062.1946
رجبلو, سالومه, خدایاری, فرانک, وهاب زاده, شادان. (1401). 'تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا)', , (), pp. -. doi: 10.30495/jomm.2022.68062.1946
رجبلو, سالومه, خدایاری, فرانک, وهاب زاده, شادان. تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا). , 1401; (): -. doi: 10.30495/jomm.2022.68062.1946


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب