نامی, ارسلان, نایب زاده, شهناز, حاتمی نسب, سیدحسن, هنری, محمدتقی. (1401). شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌های برند موفق در آموزش عالی ایران (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای). , (), -. doi: 10.30495/jomm.2022.68769.1963
ارسلان نامی; شهناز نایب زاده; سیدحسن حاتمی نسب; محمدتقی هنری. "شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌های برند موفق در آموزش عالی ایران (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای)". , , , 1401, -. doi: 10.30495/jomm.2022.68769.1963
نامی, ارسلان, نایب زاده, شهناز, حاتمی نسب, سیدحسن, هنری, محمدتقی. (1401). 'شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌های برند موفق در آموزش عالی ایران (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای)', , (), pp. -. doi: 10.30495/jomm.2022.68769.1963
نامی, ارسلان, نایب زاده, شهناز, حاتمی نسب, سیدحسن, هنری, محمدتقی. شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌های برند موفق در آموزش عالی ایران (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای). , 1401; (): -. doi: 10.30495/jomm.2022.68769.1963


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب