ذهبی, ثمین, اسدی, عباس, خدایاری, بهناز. (1402). مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید. , 18(59), 1-19. doi: 10.30495/jomm.2022.69502.1972
ثمین ذهبی; عباس اسدی; بهناز خدایاری. "مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید". , 18, 59, 1402, 1-19. doi: 10.30495/jomm.2022.69502.1972
ذهبی, ثمین, اسدی, عباس, خدایاری, بهناز. (1402). 'مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید', , 18(59), pp. 1-19. doi: 10.30495/jomm.2022.69502.1972
ذهبی, ثمین, اسدی, عباس, خدایاری, بهناز. مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید. , 1402; 18(59): 1-19. doi: 10.30495/jomm.2022.69502.1972


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب