اسدی, عباس, ذهبی, ثمین, خدایاری, بهناز. (1401). مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرایند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید. , (), -. doi: 10.30495/jomm.2022.69502.1972
عباس اسدی; ثمین ذهبی; بهناز خدایاری. "مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرایند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید". , , , 1401, -. doi: 10.30495/jomm.2022.69502.1972
اسدی, عباس, ذهبی, ثمین, خدایاری, بهناز. (1401). 'مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرایند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید', , (), pp. -. doi: 10.30495/jomm.2022.69502.1972
اسدی, عباس, ذهبی, ثمین, خدایاری, بهناز. مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرایند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید. , 1401; (): -. doi: 10.30495/jomm.2022.69502.1972


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب