عبدالرسولی زال, حامد, پورسلطان زرندی, حسین. (1401). آزمون مدل نقش میانجی‌گری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج. , 1(1), -.
حامد عبدالرسولی زال; حسین پورسلطان زرندی. "آزمون مدل نقش میانجی‌گری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج". , 1, 1, 1401, -.
عبدالرسولی زال, حامد, پورسلطان زرندی, حسین. (1401). 'آزمون مدل نقش میانجی‌گری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج', , 1(1), pp. -.
عبدالرسولی زال, حامد, پورسلطان زرندی, حسین. آزمون مدل نقش میانجی‌گری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج. , 1401; 1(1): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب