عبدالرسولی زال, حامد. (1401). آزمون مدل نقش میانجی‌گری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج. , 1(3), 191-208. doi: 10.30495/jism.2022.20961
حامد عبدالرسولی زال. "آزمون مدل نقش میانجی‌گری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج". , 1, 3, 1401, 191-208. doi: 10.30495/jism.2022.20961
عبدالرسولی زال, حامد. (1401). 'آزمون مدل نقش میانجی‌گری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج', , 1(3), pp. 191-208. doi: 10.30495/jism.2022.20961
عبدالرسولی زال, حامد. آزمون مدل نقش میانجی‌گری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج. , 1401; 1(3): 191-208. doi: 10.30495/jism.2022.20961


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب