تورانی قزوینی, پرویز, مشبکی اصفهانی, اصغر, سعیدنیا, حمید رضا, بدیع زاده, علی. (1401). تبیین عوامل پیامدی الگوی برند سازی در صنعت حمل و نقل جاده‌ای کالا با رویکرد آینده پژوهی. , 33(شماره 3 (پیاپی 130)), -. doi: 10.30495/jmfr.2022.21091
پرویز تورانی قزوینی; اصغر مشبکی اصفهانی; حمید رضا سعیدنیا; علی بدیع زاده. "تبیین عوامل پیامدی الگوی برند سازی در صنعت حمل و نقل جاده‌ای کالا با رویکرد آینده پژوهی". , 33, شماره 3 (پیاپی 130), 1401, -. doi: 10.30495/jmfr.2022.21091
تورانی قزوینی, پرویز, مشبکی اصفهانی, اصغر, سعیدنیا, حمید رضا, بدیع زاده, علی. (1401). 'تبیین عوامل پیامدی الگوی برند سازی در صنعت حمل و نقل جاده‌ای کالا با رویکرد آینده پژوهی', , 33(شماره 3 (پیاپی 130)), pp. -. doi: 10.30495/jmfr.2022.21091
تورانی قزوینی, پرویز, مشبکی اصفهانی, اصغر, سعیدنیا, حمید رضا, بدیع زاده, علی. تبیین عوامل پیامدی الگوی برند سازی در صنعت حمل و نقل جاده‌ای کالا با رویکرد آینده پژوهی. , 1401; 33(شماره 3 (پیاپی 130)): -. doi: 10.30495/jmfr.2022.21091


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب