فتح اللهی, فاطمه, عزیزی, محمد, لشکری زاده, مریم. (1401). مفهوم پردازی برند سازی بین المللی با استفاده از روش علم سنجی. , 15(57), 7-32. doi: 10.30495/jisds.2022.60083.11502
فاطمه فتح اللهی; محمد عزیزی; مریم لشکری زاده. "مفهوم پردازی برند سازی بین المللی با استفاده از روش علم سنجی". , 15, 57, 1401, 7-32. doi: 10.30495/jisds.2022.60083.11502
فتح اللهی, فاطمه, عزیزی, محمد, لشکری زاده, مریم. (1401). 'مفهوم پردازی برند سازی بین المللی با استفاده از روش علم سنجی', , 15(57), pp. 7-32. doi: 10.30495/jisds.2022.60083.11502
فتح اللهی, فاطمه, عزیزی, محمد, لشکری زاده, مریم. مفهوم پردازی برند سازی بین المللی با استفاده از روش علم سنجی. , 1401; 15(57): 7-32. doi: 10.30495/jisds.2022.60083.11502


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب