عادل زاده سعدآبادی, فرزاد, عالی, صمد, بوداقی خواجه نوبر, حسین. (1401). بررسی خط مشی ها ی تأثیر گذار بر تجربه مشتری و تداعی برند بر روی مشارکت مشتری در کسب و کار اینترنتی. , (), -. doi: 10.30495/ijpa.2022.67832.10922
فرزاد عادل زاده سعدآبادی; صمد عالی; حسین بوداقی خواجه نوبر. "بررسی خط مشی ها ی تأثیر گذار بر تجربه مشتری و تداعی برند بر روی مشارکت مشتری در کسب و کار اینترنتی". , , , 1401, -. doi: 10.30495/ijpa.2022.67832.10922
عادل زاده سعدآبادی, فرزاد, عالی, صمد, بوداقی خواجه نوبر, حسین. (1401). 'بررسی خط مشی ها ی تأثیر گذار بر تجربه مشتری و تداعی برند بر روی مشارکت مشتری در کسب و کار اینترنتی', , (), pp. -. doi: 10.30495/ijpa.2022.67832.10922
عادل زاده سعدآبادی, فرزاد, عالی, صمد, بوداقی خواجه نوبر, حسین. بررسی خط مشی ها ی تأثیر گذار بر تجربه مشتری و تداعی برند بر روی مشارکت مشتری در کسب و کار اینترنتی. , 1401; (): -. doi: 10.30495/ijpa.2022.67832.10922


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب