اصل روستا, حامد, نعامی, عبدالله, حاجی پور شوشتری, عبدالحمید, سرداری, احمد. (1402). الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند در مراکز خرید با در نظر گرفتن نقش هزینه یابی بر مبنای فعالیت "پژوهش آمیخته". , 12(47), 129-144.
حامد اصل روستا; عبدالله نعامی; عبدالحمید حاجی پور شوشتری; احمد سرداری. "الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند در مراکز خرید با در نظر گرفتن نقش هزینه یابی بر مبنای فعالیت "پژوهش آمیخته"". , 12, 47, 1402, 129-144.
اصل روستا, حامد, نعامی, عبدالله, حاجی پور شوشتری, عبدالحمید, سرداری, احمد. (1402). 'الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند در مراکز خرید با در نظر گرفتن نقش هزینه یابی بر مبنای فعالیت "پژوهش آمیخته"', , 12(47), pp. 129-144.
اصل روستا, حامد, نعامی, عبدالله, حاجی پور شوشتری, عبدالحمید, سرداری, احمد. الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند در مراکز خرید با در نظر گرفتن نقش هزینه یابی بر مبنای فعالیت "پژوهش آمیخته". , 1402; 12(47): 129-144.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب