- آزادی، مهدی و ترکمندی، شاهین، (۱۳۹۷)، بررسی تأثیر ویژگیهای کمیته حسابرسی بر ارزش شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، دومین همایش بینالمللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار، مشهد، موسسه تعاونی دانشبنیان کمرآوش.
- احمدپور، احمد و رحمانی فیروزجایی، مجید، (1386)، بررسی تأثیر اندازه شرکت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار بر بازده سهام (بورس اوراق بهادار تهران)، تحقیقات اقتصادی دوره 42، شماره 79، از صفحه 19 تا صفحه 37.
- احمدی، سعیدعلی؛ سروشیار، افسانه و حقیقی، محمد، (1394)، بررسی تأثیر نام و نشان تجاری شرکت بر پایداری جریانهای نقدی و سیاست تأمین مالی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران، دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال چهارم، شماره 15، ص57-64.
- اسکو، وحید؛ خیراندیش، مسعود و تاکر، رضا، (1393)، بررسی تاثیر مکانیزمهای حاکمیت شرکتی بر نسبت کیو توبین و هزینههای نمایندگی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران، مهندسی مدیریت نوین، دوره ۳، شماره ۱، ص ۳۳-۴۴.
- اورادی، جواد؛ لاریدشتبیاض، محمود و سالاریفورگ، زینب، (1395)، بررسی رابطه بین ویژگیهای کمیته حسابرسی و عملکرد شرکت، دانش حسابداری مالی، مقاله 7، دوره 3، شماره 4، شماره پیاپی 11، صفحه 131-152.
- برائمی، ملیحه؛ نایبزاده، شهناز و طباطبایی، سیدمحمد، (1398)، بررسی تأثیر مفهوم برند و مهارت بر ارزش ویژه (موردمطالعه: برند گوشی سامسونگ)، مجله کار و جامعه، شماره 235، ص 42 - 55.
- پورحیدری، امید و شهبازی، مجید، (1387)، بررسی ارتباط بین بازده بازار، اندازه شرکت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار سهام با بازده شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران، فصلنامه مطالعات حسابداری، شماره 24.
- جامعی، رضا و رستمیان، آزاده، (1395)، "تاثیر تخصص مالی اعضای کمیته حسابرسی بر ویژگیهای سود پیشبینیشده"، پژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی، شماره 29: 1-17.
- خدادادی، ولی و تاکر، رضا (1391)، تأثیر ساختار حاکمیت شرکتی بر عملکرد مالی و ارزش شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران، تحقیقات حسابداری و حسابرسی، پاییز 1391، شماره 15، ص1-21.
- خوئینی، بهداد؛ فقیه، محسن و شفیعی، مهرداد، (1397)، ارتباط بین ویژگیهای کمیته حسابرسی با معیارهای عملکرد شرکتها، تحقیقات حسابداری و حسابرسی، دوره 10، شماره 40 صفحه 105-126.
- رحیمیان، نظامالدین؛ بابایی، فاطمه و جهانگیری، حسین، (1395)، بررسی رابطه بین معیارهای ارزیابی عملکرد و ارزش شرکت، پژوهشهای کاربردی در گزارشگری مالی دوره 5، شماره 1، شماره پیاپی 8، صفحه 51-72.
- رستگار، عباسعلی؛ کهیاریحقیقت، علی و کهیاریحقیقت، مینا، (1395)، طراحی الگوی عملکرد برند در بازارهای صنعتی، دوره 6، شماره 1، صص 71-103.
- رسولی، رضا و اسفندیارپور، ایمان، (1397)، واکاوی مؤلفههای مؤثر بر عملکرد برند در کارخانجات صنایع غذایی، پژوهشنامه بازرگانی، دوره 22، شماره 86، صص 165-188.
- زلقی، حسن؛ نوروزی، محمد؛ اسدی، غلامحسین؛ و کزازی، محمد، (1398)، ویژگیهای کمیته حسابرسی، هزینه بدهی و کارایی سرمایهگذاری، پژوهشهای حسابداری مالی دوره 11، شماره 1، شماره پیاپی 39، ص 101-116.
- سیدابراهیمی، سید حمدجواد و حمیدیان، محسن، (1395)، بررسی رابطه بین رتبه حاکمیت شرکتی و شاخص کیوتوبین در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق و بهادار تهران، سومین همایش ملی و سومین همایش بینالمللی مدیریت و حسابداری ایران.
- طاهری، ابوالقاسم، (1384)، روش تحقیق و مأخذ شناسی (رشته مدیریت)، تهران، پیام نور، ص 164.
- عباسی، مجید و احمدی، موسی، (1393)، بررسی رابطه بین حاکمیت و حضور سرمایهگذاران نهادی در هیئتمدیره باارزش شرکتها، فرآیند مدیریت و توسعه، شماره 83، ص 191–
- قائمی، محمدحسین، قیطاسوند، محمود، توجکلی، محمود (1382)." تاثیر هموارسازی سود بر بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران". بررسیهای حسابداری و حسابرسی سال دهم، شماره 33،ص 131- 150.
- محمدزادهسالطه، حیدر؛ بادآورنهندی، یونس و اسماعیلنژاد، مجید، (1394)، بررسی تأثیر نظام راهبری شرکت بر ارزش شرکت با تأکید بر کارایی سرمایهگذاری در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران، بررسیهای حسابداری و حسابرسی، دوره 22، شماره 1، ص 125-142.
- مرادزاده؛ مهدی؛ نوروزی، محمد و محرمزاده، ناهید، (1396)، اثربخشی کمیته حسابرسی و کیفیت حسابرسی: آزمون تجربی رویکرد نظارتی، پژوهشهای نوین در حسابداری و حسابرسی، دوره1، شماره 4، ص177-198.
- واعظ، سیدعلی و عیدیوندی، بهروز، (۱۳۹۴)، بررسی تأثیر ویژگیهای هیئتمدیره و کیفیت حسابرسی بر عملکرد شرکت در شرکتهای پذیرفتهشده در بازار بورس اوراق بهادار تهران، چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت، تهران، شرکت خدمات برتر.
- N, A, K.Sharma. (2016). Audit committee, corporate governance and firm performance. International Journal of Economics and Finance; Vol. 8, No. 3.
- Beiner, S. & Schmid, M. & Drobetz, W. & Zimmermann, H. (2005). An Integrated Framework of Corporate Governance and Firm Valuation. European Financial Management, 12 (2): 249-283.
- Carcello,j.,Hollingsworth, C,& Neal,T., (2007),"Audit Committee Financial Experts: A Closer Look Using Firm Designations", Accounting Horizons, vo120: 351-373.
- Cohen, J., Hoitash, U., Krishnamoorthy, G. & Wright, A, (2013), “Audit Committee Industry Expertise and Financial Reporting Quality”, Working paper, Boston College, Chestnut Hill, MA.
- De Chernatony, L. Harris, F. J. & Christodoulides, G. (2004). Developing a Brand Performance Measure for Financial Services Brands. The Service Industries Journal, 24 (2): 15-33.
- Dhaliwal, D., Naiker, V. & Navissi, F (2010), the association between accruals quality and the characteristics of accounting experts and mix of expertise on audit committees, Contemp.
- Gompers, P., Ishii, J. & Metrick, A. (2003). Corporate Governance and Equity Prices Quarterly. Journal of Economics, forthcoming, 118 (1): 107-155.
- Hoitash, R., & Bedard, J.C., (2009),"Corporate Governance and Internal Control Over Financial Reporting: A Comparison of Regulatory Regimes", the Accounting Review, 84 (3), PP.839-867.
- Ille, F. R. & Chailan, C. (2011). Improving global competitiveness with branding strategy. Journal of Technology Management in China, 6 (1): 84-96.
- John Kommunuri, Lilibeth Jandug, Gillian Vesty (2014), risk management, board effectiveness and firm value: evidence from s&p/asx200 companies, Electronic copy available at: http://ssrn.com/abstract=2542023.
- Karaca, Samuray, Karaca, Ahmet (2019) Determination of Brand Value of Foreign Trade Capital Companies in ISE and Sustainability Index and the Effect of Sustainability Index on Brand Value JOURNAL CONTENT D. Broad Research in Accounting,Vol 10, No 1 pp4-20.
- Kevin Lane Keller (2020) Leveraging secondary associations to build brand equity: theoretical perspectives and practical applications. Journal International Journal of Advertising The Review of Marketing Communications /doi.org/10.1080/02650487.2019.1710973
- Klapper, L. & Inessa, L. (2003). Corporate Governance, Investor Protection and Performance in Emerging Markets. World Bank Working: WPS 2818.
- Krishnan, G. V. & Visvanathan, G. (2008), ‘Does the SOX definition of an accounting expert matter? The association between audit committee directors’ accounting expertise and accounting conservatism’, Contemporary Accounting Research, Vol. 25, No. 3, pp. 827–58.
- Levin, Andrew & Lin, Chien-Fu & James Chu, Chia-Shang, (2002). "Unit root tests in panel data: asymptotic and finite-sample properties," Journal of Econometrics, Elsevier, vol. 108(1), pages 1-24, May.
- Larkin, Y. (2013). “brand perception,cash flow stability, and financial policy”. journal of financial economics, 110 (1), pp 232-253
- Mamun, Md. (2013). “Firm's Brand Value, Financial Management Decisions, Firm's Performance, and Agency Issues”, Forthcoming in Asian Finance and Economic Review. www.ssrn.com.
- Mohsen Shafiei Nikabadi Morteza Akbarzadeh Safui Hamed Agheshlouei (2015) Role of Advertising and Promotion in Brand Equity Creation Article (PDF Available) in Journal of Promotion Management 21 (1):13-32 ·
- Peter Agyemang-Mintah, Hannu Schadewitz (2018) Audit committee adoption and firm value: evidence from UK financial institutions. International Journal of Accounting & Information Management. Vol. 26 No. 1, pp. 205-226. https://doi.org/10.1108/IJAIM-04-2017-0048
- Siagian, F, Sylvia V, Siregar, Y, R. (2011). corporate governance, reporting quality, and firm value: evidence from Indonesia. Journal of Accounting in Emerging Economies 3 (1): 4-20.
- Viet Ngo, L. & O’Cass, A. (2011). The relationship between business orientations and brand performance. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 23 (5): 684-713.
|