جعفری, علی اکبر, شاهرودی, کامبیز, شبگو منصف, سید محمود, دل افروز, نرگش. (1402). ارائه مدل مدیریت پرتفوی مشتری (CPM) به منظور بهبود مدیریت روابط مشتری(CRM). , 12(47), 1-20.
علی اکبر جعفری; کامبیز شاهرودی; سید محمود شبگو منصف; نرگش دل افروز. "ارائه مدل مدیریت پرتفوی مشتری (CPM) به منظور بهبود مدیریت روابط مشتری(CRM)". , 12, 47, 1402, 1-20.
جعفری, علی اکبر, شاهرودی, کامبیز, شبگو منصف, سید محمود, دل افروز, نرگش. (1402). 'ارائه مدل مدیریت پرتفوی مشتری (CPM) به منظور بهبود مدیریت روابط مشتری(CRM)', , 12(47), pp. 1-20.
جعفری, علی اکبر, شاهرودی, کامبیز, شبگو منصف, سید محمود, دل افروز, نرگش. ارائه مدل مدیریت پرتفوی مشتری (CPM) به منظور بهبود مدیریت روابط مشتری(CRM). , 1402; 12(47): 1-20.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب