علی شریفی, مهدی, هاشم زهی, نوروز, رحمان زاده, سید علی, عقیلی, سید وحید. (1401). شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی). , 17(3), 105-117. doi: 10.30495/mediastudies.2023.67054.1455
مهدی علی شریفی; نوروز هاشم زهی; سید علی رحمان زاده; سید وحید عقیلی. "شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)". , 17, 3, 1401, 105-117. doi: 10.30495/mediastudies.2023.67054.1455
علی شریفی, مهدی, هاشم زهی, نوروز, رحمان زاده, سید علی, عقیلی, سید وحید. (1401). 'شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)', , 17(3), pp. 105-117. doi: 10.30495/mediastudies.2023.67054.1455
علی شریفی, مهدی, هاشم زهی, نوروز, رحمان زاده, سید علی, عقیلی, سید وحید. شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی). , 1401; 17(3): 105-117. doi: 10.30495/mediastudies.2023.67054.1455


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب