پورسلطانی, حسین. (1401). تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو. , 1(4), -. doi: 10.30495/jism.2023.21692
حسین پورسلطانی. "تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو". , 1, 4, 1401, -. doi: 10.30495/jism.2023.21692
پورسلطانی, حسین. (1401). 'تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو', , 1(4), pp. -. doi: 10.30495/jism.2023.21692
پورسلطانی, حسین. تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو. , 1401; 1(4): -. doi: 10.30495/jism.2023.21692


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب