پورسلطانی, حسین. (1401). تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو. , 1(1), -.
حسین پورسلطانی. "تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو". , 1, 1, 1401, -.
پورسلطانی, حسین. (1401). 'تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو', , 1(1), pp. -.
پورسلطانی, حسین. تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو. , 1401; 1(1): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب