ترک فر, احمد, ایوب زاده, کامبیز, ذبیحی, سعیده, خلیلی, محمد رضا. (1401). بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر شیراز). , 1(2), -.
احمد ترک فر; کامبیز ایوب زاده; سعیده ذبیحی; محمد رضا خلیلی. "بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر شیراز)". , 1, 2, 1401, -.
ترک فر, احمد, ایوب زاده, کامبیز, ذبیحی, سعیده, خلیلی, محمد رضا. (1401). 'بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر شیراز)', , 1(2), pp. -.
ترک فر, احمد, ایوب زاده, کامبیز, ذبیحی, سعیده, خلیلی, محمد رضا. بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر شیراز). , 1401; 1(2): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب