ترک فر, احمد, ایوب زاده, کامبیز, ذبیحی, سعیده, خلیلی, محمد رضا. (1401). بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر شیراز). , 1(4), -. doi: 10.30495/jism.2023.21700
احمد ترک فر; کامبیز ایوب زاده; سعیده ذبیحی; محمد رضا خلیلی. "بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر شیراز)". , 1, 4, 1401, -. doi: 10.30495/jism.2023.21700
ترک فر, احمد, ایوب زاده, کامبیز, ذبیحی, سعیده, خلیلی, محمد رضا. (1401). 'بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر شیراز)', , 1(4), pp. -. doi: 10.30495/jism.2023.21700
ترک فر, احمد, ایوب زاده, کامبیز, ذبیحی, سعیده, خلیلی, محمد رضا. بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر شیراز). , 1401; 1(4): -. doi: 10.30495/jism.2023.21700


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب