- امینی، علی، 1396، تحلیل تأثیر هوشمندی فناوری بر مزیت رقابتی در بنگاه (مطالعه موردی: شرکتهای دارویی)، فصلنامه مدیریت بهداشت و درمان، سال 8، دوره 2، صص: 75-85..
- باقری، سیدمحمد، افضلی، شیما، 1393، بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی، دوفصلنامۀ علمی ـ پژوهشی کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال 6، شماره 11، صص: 27-52.
- چاوشی، کاظم، جوادی پور، مهنوش، 1392، بررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران، فصلنامه چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره 9، صص: 81-97.
- صفری، علی، گلشاهی، بهنام، کهن، نبیاله، 1393، بررسی نقش میانجی راهبردهای ترکیبی رقابتی و رویکرد مبتنی بر منابع در تأثیر ساختار بر عملکرد سازمانی، نشریه فرآیند مدیریت و توسعه، شماره 4، پیاپی 90، صص: 67-88.
- حقشناس کاشانی، فریده، سعیدی، نیما، 1390، رتبهبندی عوامل مؤثر بر رقابتپذیری صنعت فرش کشور با روش تاپسیس فازی، فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، سال 1، دوره 1، صص: 127-154.
- حقیقی کفاش، مهدی، صیاف، لادن، 1396، قابلیتهای پویا و عملکرد شرکت برای رسیدن به مزیت رقابتی، مجموعه مقالات کنفرانس سالانه پارادایمهای نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
- حیدری، سید عباس، سعیدی، نیما. (1390). بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر رقابت پذیری صنعت فرش کشور، فصلنامه گلجام، دوره 7، شماره 19، صص: 83-98.
- سلطانی، مرتضی، زارع، حمید، پرنیان خوی، محسن، 1394، بررسی و تحلیل نقش قابلیت های فردی منابع انسانی در ایجاد مزیت رقابتی؛ بهکارگیری مدل VRIO، فصلنامه مدیریت فرهنگ سازمانی، پیاپی 36، صص: 393-414.
- سیاهسرانی کجوری، محمدعلی، زارعی، عظیم، ملکی مینباش رزگاه، مرتضی، آذر، عادل، فیض، داود. (1396). مفهومپردازی و اولویتبندی مولفههای هوشمندی رقابتی در شرکتهای دانشبنیان: پژوهش ترکیبی، نشریه مدیریت نوآوری، دوره 6، شماره 1، صص: 21-44.
- شفیعی رودپشتی، میثم، بهرامی، فرشته، کریمیزاده شوهانی، فاطمه، 1398، ارائه الگوی رقابتپذیری در مناطق آزاد تجاری، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال 11، شماره 21، صص: 181-207.
- طباطبایی جعفری، سیده فائزه، یزدانی، ناصر، قاضیزاده، مصطفی، 1398، بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانکها (مطالعه موردی: بانکهای اقتصاد نوین، پاسارگاد، تجارت و ملت)، فصلنامه مدیریت کسب و کار، شماره 42، صص: 192-215.
- عباسی، محمدرضا، رحیمی کلور، حسین، 1391، طراحی مدل مدلسازی ساختاری برای رقابتپذیری در سطح واحدهای ستادی شرکتهای بیمه شهر تهران، فصلنامه مدیریت بازاریابی، دوره 7، شماره 14، صص: 75-88.
- عطاران، جواد، دیواندری، علی، آدینف، حیات، 1391، شناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبعمحور، نشریه مدیریت بازرگانی، دوره 4، شماره 14، صص: 91-112.
- فاریابی، محمد، تجویدی، رعنا، تجویدی، مینا. (1390). بررسی رابطه بازارمحوری و مزیت رقابتی در گروه صنایع تراکتورسازی ایران، فصلنامه فراسوی مدیریت، سال 5، شماره 17، صص: 131-160.
- موسوی، سید نجمالدین، وحدتی، حجت، جعفری، سلیمان، 1397، بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابتپذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد)، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال 10، شماره 19، صص: 253-276.
- میرزایی، حبیب، سپهوند، رضا، نظرپوری، امیرهوشنگ، اسماعیلی، محمودرضا. (1396). شناسایی و اولویتبندی مولفههای داراییهای نامشهود سازمانی، پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، دوره 9، شماره 1، صص: 101-124.
- نعمتی، مریم، خدابخشی، محمد، حیدری، علی، 1398، ارتباط مدیریت دانش و مدیریت منابع انسانی و تاثیر آن بر مزیت رقابتی سازمانها، مجموعه مقالات ششمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
- نقیزاده، محمد، سیدنقوی، میرعلی، احسانی، راضیه، 1392، تاثیر قابلیتهای پویا بر توانمندی نوآوری محصول در بنگاههای بخش دارویی ایران، نشریه مدیریت نوآوری، سال 2، شماره 3، صص: 27-51.
- هانگر، جی دیوید، ویلن، توماس، ال، 1391، مبانی مدیریت استراتژیک، ترجمه سید محمد اعرابی و داوود ایزدی، تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی
- Ahn, J., Back, K., (2019) "The role of autonomy, competence and relatedness: Applying self-determination theory to the integrated resort setting", International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 31 Issue: 1, pp.87-104
- Alonso, A., Bressan, A. (2016), "A resource-based view of the firm and micro and small Italian wine firms", International Journal of Wine Business Research, Vol. 28 No. 4, pp. 349-368.
- Bamel, U. and Bamel, N. (2018), "Organizational resources, KM process capability and strategic flexibility: a dynamic resource-capability perspective", Journal of Knowledge Management, Vol. 22 No. 7, pp. 1555-1572.
- Chen, C.T., 2000, “Extension of the TOPSIS for Group Decision-making under Fuzzy Environment”, Fuzzy Sets and Systems, No. 114, P. 1-9.
- Chen, Y., Shen, Y., Lee, C. T., Yu, F., (2017) "Measuring quality variations in e-service", Journal of Service Theory and Practice, Vol. 27 Issue: 2, pp.427-452
- Ghosh, M., (2018) "Measuring electronic service quality in India using E-S-QUAL", International Journal of Quality & Reliability Management, Vol. 35 Issue: 2, pp.430-445
- Hult, G. T. M., Hair, J. F., Proksch, D., Sarstedt, M., Pinkwart, A., Ringle, C. M., 2018, Addressing Endogeneity in International Marketing Applications of Partial Least Squares Structural Equation Modeling. Journal of International Marketing, 26(3): 1–21.
- Hwang, C. L., Yoon, K., 1981, Multiple Attribute Decision Making Methods and Applications: a state-of-the-art survey, Berlin, Springer.
- Jakkic, J., Grublješič, T., Popovič, A. (2018). The role of compatibility in predicting business intelligence and analytics use intentions, International Journal of Information Management, Vol. 43, PP: 305-318.
- Jeon, M. M., Jeong, M., (2019),"Customers’ perceived website service quality and its effects on e-loyalty ", International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 29 Iss 1pp. 438 - 457
- Jurksiene, L., Pundziene, A., 2016, The relationship between dynamic capabilities and firm competitive advantage: The mediating role of organizational ambidexterity, European Business Review, Vol. 28 No. 4, pp. 431-448
- Lee, K., Yoo. J., 2019, How does open innovation lead competitive advantage? A dynamic capability view perspective, PLoS ONE, Vol 14, No. 11, PP: 1-18.
- Lutz, C.J. and Bodendorf, F. (2020), "Analyzing industry stakeholders using open-source competitive intelligence – a case study in the automotive supply industry", Journal of Enterprise Information Management, Vol. 33 No. 3, pp. 579-599.
- Momaya, K. (2011). Cooperation for competitiveness of emerging countries: learning from a case of nanotechnology. Competitiveness Review: An International Business Journal, 21 (2): 152 – 170.
- Rajaguru, R. and Matanda, M.J. (2019), "Role of compatibility and supply chain process integration in facilitating supply chain capabilities and organizational performance", Supply Chain Management, Vol. 24 No. 2, pp. 301-316.
- Rockwell, S. (2019), "A resource-based framework for strategically managing identity", Journal of Organizational Change Management, Vol. 32 No. 1, pp. 80-102.
- Sanchez Torres, J. A., Arroyo-Cañada, F. J., (2019) "Building brand loyalty in ecommerce of fashion lingerie", Journal of Fashion Marketing and Management: An InternationalJournal, Vol. 21 Issue: 1, pp.103-114
- Sheng, T., Liu, C., (2016),"An empirical study on the effect of e-service quality on online customer satisfaction and loyalty", Nankai Business Review International, Vol. 1 Iss: 3 pp. 273 – 283.
- T., Lin, C. (2010). An empirical study on the effect of e-service qualityonline customer satisfaction and loyalty. Nankai Business Review International, Vol. 1, PP: 273-283.
- Sukaatmadja, I. P.G. (2020), "Factor affecting competitive advantage of real estate developers in Indonesia", Journal of Islamic Marketing, ahead to print.
|