قاسمی, بیضاء, روح الامینی, مهدی, ثریائی, علی. (1402). طراحی مدل فضای خرده‌فروشی و خودپنداره، مصرف‌گرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد. , 18(58), 151-170. doi: 10.30495/jomm.2023.71246.2003
بیضاء قاسمی; مهدی روح الامینی; علی ثریائی. "طراحی مدل فضای خرده‌فروشی و خودپنداره، مصرف‌گرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد". , 18, 58, 1402, 151-170. doi: 10.30495/jomm.2023.71246.2003
قاسمی, بیضاء, روح الامینی, مهدی, ثریائی, علی. (1402). 'طراحی مدل فضای خرده‌فروشی و خودپنداره، مصرف‌گرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد', , 18(58), pp. 151-170. doi: 10.30495/jomm.2023.71246.2003
قاسمی, بیضاء, روح الامینی, مهدی, ثریائی, علی. طراحی مدل فضای خرده‌فروشی و خودپنداره، مصرف‌گرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد. , 1402; 18(58): 151-170. doi: 10.30495/jomm.2023.71246.2003


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب