کشکی, مونا, نایب زاده, شهناز, داودی رکن آبادی, ابوالفضل, حمدی, کریم. (1402). تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک. , 18(58), 25-44. doi: 10.30495/jomm.2023.69546.1976
مونا کشکی; شهناز نایب زاده; ابوالفضل داودی رکن آبادی; کریم حمدی. "تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک". , 18, 58, 1402, 25-44. doi: 10.30495/jomm.2023.69546.1976
کشکی, مونا, نایب زاده, شهناز, داودی رکن آبادی, ابوالفضل, حمدی, کریم. (1402). 'تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک', , 18(58), pp. 25-44. doi: 10.30495/jomm.2023.69546.1976
کشکی, مونا, نایب زاده, شهناز, داودی رکن آبادی, ابوالفضل, حمدی, کریم. تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک. , 1402; 18(58): 25-44. doi: 10.30495/jomm.2023.69546.1976


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب