حسینی خرمی, سیده فاطمه, عسگرپور, رسول. (1401). بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران. , 2(4), -.
سیده فاطمه حسینی خرمی; رسول عسگرپور. "بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران". , 2, 4, 1401, -.
حسینی خرمی, سیده فاطمه, عسگرپور, رسول. (1401). 'بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران', , 2(4), pp. -.
حسینی خرمی, سیده فاطمه, عسگرپور, رسول. بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران. , 1401; 2(4): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب