خان بابائی, پریما, آزاد, ناصر. (1401). مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی. , 2(5), -.
پریما خان بابائی; ناصر آزاد. "مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی". , 2, 5, 1401, -.
خان بابائی, پریما, آزاد, ناصر. (1401). 'مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی', , 2(5), pp. -.
خان بابائی, پریما, آزاد, ناصر. مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی. , 1401; 2(5): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب