محسنی زاده تهرانی, بیتا, نقشبندی, سید صلاح الدین. (1401). تحلیل مدیریت برند و مسئولیت‌پذیری اجتماعی از منظر کارکنان فروشگاه‌های برند پوشاک خارجی. , 1(2), 129-139. doi: 10.30495/jism.2022.21813
بیتا محسنی زاده تهرانی; سید صلاح الدین نقشبندی. "تحلیل مدیریت برند و مسئولیت‌پذیری اجتماعی از منظر کارکنان فروشگاه‌های برند پوشاک خارجی". , 1, 2, 1401, 129-139. doi: 10.30495/jism.2022.21813
محسنی زاده تهرانی, بیتا, نقشبندی, سید صلاح الدین. (1401). 'تحلیل مدیریت برند و مسئولیت‌پذیری اجتماعی از منظر کارکنان فروشگاه‌های برند پوشاک خارجی', , 1(2), pp. 129-139. doi: 10.30495/jism.2022.21813
محسنی زاده تهرانی, بیتا, نقشبندی, سید صلاح الدین. تحلیل مدیریت برند و مسئولیت‌پذیری اجتماعی از منظر کارکنان فروشگاه‌های برند پوشاک خارجی. , 1401; 1(2): 129-139. doi: 10.30495/jism.2022.21813


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب