حضرتی هودر, رومینا, شیخ بکلو, آرزو, معصومی نژاد, رضا. (1401). بررسی فرایند آموزش پذیری دانش‌آموزان مبتنی بر رویکرد هوش‌افزایی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی. , 16(58), 63-86. doi: 10.30495/jcm.2023.69168.1616
رومینا حضرتی هودر; آرزو شیخ بکلو; رضا معصومی نژاد. "بررسی فرایند آموزش پذیری دانش‌آموزان مبتنی بر رویکرد هوش‌افزایی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی". , 16, 58, 1401, 63-86. doi: 10.30495/jcm.2023.69168.1616
حضرتی هودر, رومینا, شیخ بکلو, آرزو, معصومی نژاد, رضا. (1401). 'بررسی فرایند آموزش پذیری دانش‌آموزان مبتنی بر رویکرد هوش‌افزایی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی', , 16(58), pp. 63-86. doi: 10.30495/jcm.2023.69168.1616
حضرتی هودر, رومینا, شیخ بکلو, آرزو, معصومی نژاد, رضا. بررسی فرایند آموزش پذیری دانش‌آموزان مبتنی بر رویکرد هوش‌افزایی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی. , 1401; 16(58): 63-86. doi: 10.30495/jcm.2023.69168.1616


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب