قربانی چگنی, اکبر, طاهری روزبهانی, محمد. (1401). تاثیر فضیلت‌های اخلاقی بازاریابی بر بازاریابی اینترنتی و بازاریابی رابطه‌مند در مشتریان مواد غذایی کاله شهر همدان. , 14(51), 117-129. doi: 10.30495/ums.2022.21831
اکبر قربانی چگنی; محمد طاهری روزبهانی. "تاثیر فضیلت‌های اخلاقی بازاریابی بر بازاریابی اینترنتی و بازاریابی رابطه‌مند در مشتریان مواد غذایی کاله شهر همدان". , 14, 51, 1401, 117-129. doi: 10.30495/ums.2022.21831
قربانی چگنی, اکبر, طاهری روزبهانی, محمد. (1401). 'تاثیر فضیلت‌های اخلاقی بازاریابی بر بازاریابی اینترنتی و بازاریابی رابطه‌مند در مشتریان مواد غذایی کاله شهر همدان', , 14(51), pp. 117-129. doi: 10.30495/ums.2022.21831
قربانی چگنی, اکبر, طاهری روزبهانی, محمد. تاثیر فضیلت‌های اخلاقی بازاریابی بر بازاریابی اینترنتی و بازاریابی رابطه‌مند در مشتریان مواد غذایی کاله شهر همدان. , 1401; 14(51): 117-129. doi: 10.30495/ums.2022.21831


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب