محمد صالحی, فرشته, روستا, علیرضا, احمدی, مجید. (1402). ارزیابی اثرات ارزش نوع دوستانه، آگاهی زیست محیطی و رسانه اجتماعی بر رفتار خرید سبز با نقش میانجی هدف هنجاری و نگرانی زیست محیطی. , 25(3), 103-122. doi: 10.30495/jest.2023.69983.5767
فرشته محمد صالحی; علیرضا روستا; مجید احمدی. "ارزیابی اثرات ارزش نوع دوستانه، آگاهی زیست محیطی و رسانه اجتماعی بر رفتار خرید سبز با نقش میانجی هدف هنجاری و نگرانی زیست محیطی". , 25, 3, 1402, 103-122. doi: 10.30495/jest.2023.69983.5767
محمد صالحی, فرشته, روستا, علیرضا, احمدی, مجید. (1402). 'ارزیابی اثرات ارزش نوع دوستانه، آگاهی زیست محیطی و رسانه اجتماعی بر رفتار خرید سبز با نقش میانجی هدف هنجاری و نگرانی زیست محیطی', , 25(3), pp. 103-122. doi: 10.30495/jest.2023.69983.5767
محمد صالحی, فرشته, روستا, علیرضا, احمدی, مجید. ارزیابی اثرات ارزش نوع دوستانه، آگاهی زیست محیطی و رسانه اجتماعی بر رفتار خرید سبز با نقش میانجی هدف هنجاری و نگرانی زیست محیطی. , 1402; 25(3): 103-122. doi: 10.30495/jest.2023.69983.5767


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب