امسیا, المیرا, جان محمدی, جواد. (1402). شناسایی و رتبه بندی عوامل بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری: با تاکید بر خدمات مالی و سرمایه‌گذاری (با استفاده از تئوری داده بنیاد). , 12(48), 465-488.
المیرا امسیا; جواد جان محمدی. "شناسایی و رتبه بندی عوامل بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری: با تاکید بر خدمات مالی و سرمایه‌گذاری (با استفاده از تئوری داده بنیاد)". , 12, 48, 1402, 465-488.
امسیا, المیرا, جان محمدی, جواد. (1402). 'شناسایی و رتبه بندی عوامل بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری: با تاکید بر خدمات مالی و سرمایه‌گذاری (با استفاده از تئوری داده بنیاد)', , 12(48), pp. 465-488.
امسیا, المیرا, جان محمدی, جواد. شناسایی و رتبه بندی عوامل بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری: با تاکید بر خدمات مالی و سرمایه‌گذاری (با استفاده از تئوری داده بنیاد). , 1402; 12(48): 465-488.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب