کاظمی ایمن آبادی, مریم, طالقانی, محمد, دل افروز, نرگس. (1402). بررسی رابطه بازارگرایی در راستای خلق و توسعه محصولات جدید بر عملکرد مالی شرکت (با تمرکز بر شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) ). , 12(48), 697-720.
مریم کاظمی ایمن آبادی; محمد طالقانی; نرگس دل افروز. "بررسی رابطه بازارگرایی در راستای خلق و توسعه محصولات جدید بر عملکرد مالی شرکت (با تمرکز بر شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) )". , 12, 48, 1402, 697-720.
کاظمی ایمن آبادی, مریم, طالقانی, محمد, دل افروز, نرگس. (1402). 'بررسی رابطه بازارگرایی در راستای خلق و توسعه محصولات جدید بر عملکرد مالی شرکت (با تمرکز بر شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) )', , 12(48), pp. 697-720.
کاظمی ایمن آبادی, مریم, طالقانی, محمد, دل افروز, نرگس. بررسی رابطه بازارگرایی در راستای خلق و توسعه محصولات جدید بر عملکرد مالی شرکت (با تمرکز بر شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) ). , 1402; 12(48): 697-720.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب