عمرانی, پگاه, نقشبندی, سید صلاح الدین. (1402). اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی. , (), -. doi: 10.30495/jism.2023.21961
پگاه عمرانی; سید صلاح الدین نقشبندی. "اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی". , , , 1402, -. doi: 10.30495/jism.2023.21961
عمرانی, پگاه, نقشبندی, سید صلاح الدین. (1402). 'اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی', , (), pp. -. doi: 10.30495/jism.2023.21961
عمرانی, پگاه, نقشبندی, سید صلاح الدین. اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی. , 1402; (): -. doi: 10.30495/jism.2023.21961


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب