زرین جوی الوار, سهیلا, باوی, دنیا. (1401). بررسی تأثیر توجه به فضای دیجیتال بر تصمیم‌گیری مصرف‌کننده با نقش میانجی علاقه به برند و تمایل به خرید. , 1(2), 166-180. doi: 10.30495/jism.2022.21962
سهیلا زرین جوی الوار; دنیا باوی. "بررسی تأثیر توجه به فضای دیجیتال بر تصمیم‌گیری مصرف‌کننده با نقش میانجی علاقه به برند و تمایل به خرید". , 1, 2, 1401, 166-180. doi: 10.30495/jism.2022.21962
زرین جوی الوار, سهیلا, باوی, دنیا. (1401). 'بررسی تأثیر توجه به فضای دیجیتال بر تصمیم‌گیری مصرف‌کننده با نقش میانجی علاقه به برند و تمایل به خرید', , 1(2), pp. 166-180. doi: 10.30495/jism.2022.21962
زرین جوی الوار, سهیلا, باوی, دنیا. بررسی تأثیر توجه به فضای دیجیتال بر تصمیم‌گیری مصرف‌کننده با نقش میانجی علاقه به برند و تمایل به خرید. , 1401; 1(2): 166-180. doi: 10.30495/jism.2022.21962


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب