- پارسافرد، محمدرضا. (1389)، "تحقیق بررسی رابطه بین اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد بازار، مورد مطالعه؛ بانک ملت».(کارشناسی ارشد). دانشکده مدیریت. دانشگاه تهران
- روستا، احمد، آقایی، محمد، (1385). "طراحی مدل موثر ارتباطات بازاریابی یکپارچه"کنفرانس مدیریت بازاریابی. تهران ،
- ستوده، فیروزه؛ محمدی،علی؛ مصلح شیرازی، علی نقی؛ رعنایی کردشولی، حبیب اله(1398 ). تاثیر سناریوهای محیطی بر عملکرد سیستم پویای بازاریابی، مطالعه کارگزاری های بورس و اوراق بهادار استان فارس، فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران، سال چهاردهم، شماره53 ،بهار.1398.
- شفیعی،م ؛کتابی،س ؛اردکانی،م.ش (1391). " انتخاب بهینه ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی "، مجله تحقیق در عملیات و کاربردهای آن،سال نهم،شماره 3، ص 13 -26.
- سالامون، م. (1389" ) "بازاریابی، افراد واقعی، انتخاب واقعی"، ونوس، د. و کرمی، م. مهربان نشر.
- صادقی شریف ،سید چلال ،علیپور، مهرداد عروجی، مرجان (1395) ." آمیخته بازاریابی مالی در بورس اوراق بهادار تهران" فصلنامه علمی دانشگاه یزد، دوره 8، شماره 16، ، ص 233-283
- فلامرزیان مینا؛ احمدزاده، موسی و رحیمی، محمد (1397). بررسی تاثیر بازاریابی خدمات مالی بر اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک و جذب و حفظ مشتریان )مطالعه موردی: شعب بانک مسکن استان هرمزگان(. سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا.
- قالیباف اصل، حسن، (1399)، اطلاعات ، https://www.ettelaat.com/mobile/?cat=84
- گودرزی، م. و اسماعیلی، ن (1390 ) . "رتبهبندی ابزارهای روابط عمومی بر مبنای مدل AIDA در بخش تولیدی صنعت ورزش با روش AHP ،"پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، تابستان 90
- نیلی، شاهچرا و طاهری(1394). بررسی تعیین خلق نقدینگی و نقش واسطه گری بانکها در ایران، فصلنامه روند، شماره70 ،تابستان94
- Bandpey Shahram. Imankhan Niloufar, Gorji Mohammadbagher, Akhavanfar Amir (2020), “Design of an IMC Model for Financial Services“,nternational Journal of Finance and Managerial Accounting, Vol.6, No.21, Spring 2021,Pages 93-109
- Jankovic, marija(2012), Integrated Marketing Confimunications and Brand Identity Development, Journal for Theory and Practice, 63.
- Key, T. M., & Czaplewski, A. J. (2017). Upstream social marketing strategy: An integrated marketing communications approach. Business Horizons, 60(3), 325-333.
- Kliatchko, J. G., & Schultz, D. E. (2014). Twenty years of IMC: A study of CEO and CMO perspectives in the Asia-Pacific region. International Journal of Advertising, 33(2), 373-390.
- Kotler, P. (2006), “Marketing Management“, 11th, Prentice Hall. Moving Beyond Marketing In New Ventures, International Journal of Entrepreneurship.31 (3), 123-136.
- Keller, K.L. (2001), Mastering the Marketing Communications Mix: Micro and Macro Perspectives on Integrated Marketing Communication Programs in “Journal of Marketing Management”, 17 (September), pp. 819‑847
- Keikha, A., nouridelavar, M., keikha, H. (2019). The Effect of Integrated Marketing Communication (IMC) on Customer Relationship Management in Private Banks in Zahedan City. Management Researches, 12(46), 279-304. Doi: 22111/jmr.2020.29703.4535, (in Persian).
- Kattiyapornpong, U., & Yu, X. (2019). Determinants of the effectiveness of integrated marketing communications (IMC): Insights from volunteer tourism organizations. Journal of Tourism Quarterly, 1(1), 14-30.
- Krcmar, , A., Schreieck, M., Wiesche, M., Böhm, M., & H. Hein (2019). The emergence of native multi-sided platforms and their influence on incumbents. Electronic Markets, 29(4), 631-647.
- Mihart, Camelia, (2012). Modelling the influence of integrated marketing communication on consumer behaviour: an approach based on hierarchy of effect concept Social and Behavioral Sciences 62 . p, 975 – 980.
- Maharashtra (2019),” Traditional model of marketing communications and integrated marketing communications: comparative” ITM International Conference and Summit on Techno Management Trends, Mumbai, India
- Nikadimovs(2019), “IMPLEMENTATION OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS, SOCIETY. INTEGRATION“, EDUCATION,Proceedings of the International Scientific Conference. Volume VI, May 24th -25th, 2019. 441-453
- Porcu, L., Del Barrio-Garcia, S., Alcántara-Pilar, J. M., & Crespo-Almendros, E. (2019). Analyzing the influence of firm-wide integrated marketing communication on market performance in the hospitality industry. International Journal of Hospitality Management, 80, 13-24.
- Lemon, K. N. (2016). Introduction to the special issue mapping the boundaries of marketing: What needs to be known? Journal of Marketing, 80 (6): 1–5.
- Laurie, S., & Mortimer, K. (2019). How to achieve true integration: the impact of integrated marketing communication on the client/agency relationship. Journal of Marketing Management, 35(3-4), 231-252.
- Santa,Bormane & Daina,Šķiltere. (2018) “CONCEPTUAL MODEL IN INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION”,Proceedings of the International Scientific Conference. Volume VI, May 25th -26th,. 478-493
- Šerić, M., & Gil-Saura, I. (2012). ICT, IMC, and brand equity in high-quality hotels of Dalmatia: An analysis from guest perceptions. Journal of Hospitality Marketing & Management, 21(8), 821-851.
- Thorson, E., & Moore, J. (Eds.). (2013). Integrated communication: Synergy of persuasive Psychology Press, 1-396.
- vanwoo, W. CH., An, S.-K. & Cho, S. H. (2008). “Sport PR in message borads on major League Baseball website”, Public Relations Review, 34 (2), pp. 169-175.
- Zwerin, A., Clarke, T. B., & Clarke III, I. (2020). Traditional and Emerging Integrated Marketing Communication Touchpoints Used in Effie Award-Winning Promotional Campaigns. Journal of Promotion Management, 26(2), 163-185.
|