محسنی مهر, کیومرث, بوداقی خواجه نوبر, حسین. (1402). مدل‌سازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری). , 18(59), 87-112. doi: 10.30495/jomm.2023.68874.1964
کیومرث محسنی مهر; حسین بوداقی خواجه نوبر. "مدل‌سازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری)". , 18, 59, 1402, 87-112. doi: 10.30495/jomm.2023.68874.1964
محسنی مهر, کیومرث, بوداقی خواجه نوبر, حسین. (1402). 'مدل‌سازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری)', , 18(59), pp. 87-112. doi: 10.30495/jomm.2023.68874.1964
محسنی مهر, کیومرث, بوداقی خواجه نوبر, حسین. مدل‌سازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری). , 1402; 18(59): 87-112. doi: 10.30495/jomm.2023.68874.1964


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب