وظیفه دوست, حسین, امیدزاده, رضوان. (1392). بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری. , 8(شماره 20), 67-84.
حسین وظیفه دوست; رضوان امیدزاده. "بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری". , 8, شماره 20, 1392, 67-84.
وظیفه دوست, حسین, امیدزاده, رضوان. (1392). 'بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری', , 8(شماره 20), pp. 67-84.
وظیفه دوست, حسین, امیدزاده, رضوان. بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری. , 1392; 8(شماره 20): 67-84.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب