کفاش پور, آذر, اسلامی, قاسم, مصطفوی, سعادت. (1402). تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت. , 18(59), 113-128. doi: 10.30495/jomm.2023.70968.1994
آذر کفاش پور; قاسم اسلامی; سعادت مصطفوی. "تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت". , 18, 59, 1402, 113-128. doi: 10.30495/jomm.2023.70968.1994
کفاش پور, آذر, اسلامی, قاسم, مصطفوی, سعادت. (1402). 'تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت', , 18(59), pp. 113-128. doi: 10.30495/jomm.2023.70968.1994
کفاش پور, آذر, اسلامی, قاسم, مصطفوی, سعادت. تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت. , 1402; 18(59): 113-128. doi: 10.30495/jomm.2023.70968.1994


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب