برزگر دوین, مجتبی, یاوری, غلامرضا, محمودی, ابوالفضل. (1401). محاسبه قدرت بازار و حاشیه بازاریابی در بازار محصولات باغبانی ایران با استفاده از رویکرد غیرساختاری شاخص لرنر( مطالعه موردی محصول سیب). , 15(4), 56-72. doi: 10.30495/jaeer.2023.68802.10935
مجتبی برزگر دوین; غلامرضا یاوری; ابوالفضل محمودی. "محاسبه قدرت بازار و حاشیه بازاریابی در بازار محصولات باغبانی ایران با استفاده از رویکرد غیرساختاری شاخص لرنر( مطالعه موردی محصول سیب)". , 15, 4, 1401, 56-72. doi: 10.30495/jaeer.2023.68802.10935
برزگر دوین, مجتبی, یاوری, غلامرضا, محمودی, ابوالفضل. (1401). 'محاسبه قدرت بازار و حاشیه بازاریابی در بازار محصولات باغبانی ایران با استفاده از رویکرد غیرساختاری شاخص لرنر( مطالعه موردی محصول سیب)', , 15(4), pp. 56-72. doi: 10.30495/jaeer.2023.68802.10935
برزگر دوین, مجتبی, یاوری, غلامرضا, محمودی, ابوالفضل. محاسبه قدرت بازار و حاشیه بازاریابی در بازار محصولات باغبانی ایران با استفاده از رویکرد غیرساختاری شاخص لرنر( مطالعه موردی محصول سیب). , 1401; 15(4): 56-72. doi: 10.30495/jaeer.2023.68802.10935


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب