میرانی, سمیه. (1401). تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو. , 1(3), 234-223. doi: 10.30495/jism.2022.22117
سمیه میرانی. "تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو". , 1, 3, 1401, 234-223. doi: 10.30495/jism.2022.22117
میرانی, سمیه. (1401). 'تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو', , 1(3), pp. 234-223. doi: 10.30495/jism.2022.22117
میرانی, سمیه. تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو. , 1401; 1(3): 234-223. doi: 10.30495/jism.2022.22117


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب