هاشملو, فهیمه, راه چمنی, احمد. (1403). تاثیر نواوری و کیفیت خدمات مدیریت بر وفاداری و بهبود عملکرد کسب و کار. , 13(50), 15-27.
فهیمه هاشملو; احمد راه چمنی. "تاثیر نواوری و کیفیت خدمات مدیریت بر وفاداری و بهبود عملکرد کسب و کار". , 13, 50, 1403, 15-27.
هاشملو, فهیمه, راه چمنی, احمد. (1403). 'تاثیر نواوری و کیفیت خدمات مدیریت بر وفاداری و بهبود عملکرد کسب و کار', , 13(50), pp. 15-27.
هاشملو, فهیمه, راه چمنی, احمد. تاثیر نواوری و کیفیت خدمات مدیریت بر وفاداری و بهبود عملکرد کسب و کار. , 1403; 13(50): 15-27.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب