لطفی آشتیانی, سید محمد حسین, جلالی, سید مهدی, تبریزیان, بیتا. (1402). طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری. , 18(59), 61-85. doi: 10.30495/jomm.2023.72801.2032
سید محمد حسین لطفی آشتیانی; سید مهدی جلالی; بیتا تبریزیان. "طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری". , 18, 59, 1402, 61-85. doi: 10.30495/jomm.2023.72801.2032
لطفی آشتیانی, سید محمد حسین, جلالی, سید مهدی, تبریزیان, بیتا. (1402). 'طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری', , 18(59), pp. 61-85. doi: 10.30495/jomm.2023.72801.2032
لطفی آشتیانی, سید محمد حسین, جلالی, سید مهدی, تبریزیان, بیتا. طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری. , 1402; 18(59): 61-85. doi: 10.30495/jomm.2023.72801.2032


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب