- آقازاده، لطیف. رزمجوی، محرم (1368). بررسی علل بازخرید بیمههای عمر و پسانداز شرکت سهامی بیمه ایران در شهر ارومیه بین سالهای 1380 لغایت 1385. چهاردهمین همایش بیمه و توسعه، تهران.
- پارسامنش،علی جاسمی ،محمد (1398) شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تقاضای بیمه عمر در ایران. دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری.
- داناییفرد، حسن (1392). استراتژیهای نظریهپردازی، تهران، انتشارات سمت.
- داناییفرد، حسن. اسلامی، آذر (1390). کاربرد استراتژی پژوهشی نظریه داده بنیاد در عمل: ساخت نظریه بیتفاوتی سازمانی، تهران، انتشارات دانشگاه امام صادق.
- عابد، مجتبی و سازگار، احمد (1397). تحلیل عوامل مؤثر بر بازخرید بیمهنامههای عمر و پسانداز. سمینار توسعه بیمههای زندگی در تهران.
- عباسی، ابراهیم و سازگار، احمد (1383). شناخت علل بازخرید بیمهنامههای عمر و پسانداز در شرکت بیمه ایران. فصلنامه صنعت بیمه، 19 (2)، 119-78.
- رهنمارودپشتی، فریدون و همکاران( 1399)دایره المعارف جامع کآرآفرینی جلد اول، دوم و سوم، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، با حمایت گروه صنعتی پژوهشی زر
- قدمیان، شراره (1392). عوامل اقتصادی مؤثر بر بازخرید بیمهنامه عمر و پسانداز شهر تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب.
- مهدوی، غدیر. افقی، رضا. عابد، مجتبی (1394). بررسی اثر ریسکگریزی بر بازخرید بیمهنامههای عمر. مطالعه موردی بازار بیمه ایران. پژوهشنامه بیمه، 30 (3)، 75-61.
- داناییفرد، حسن. الوانی، مهدی و آذر، عادل (1383). روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع، تهران، انتشارات صفار – اشرافی.
- Arge, K. Hjelmbrekke, H. (2012), “Value enhancing processes in building and real estate”, Proceedings of the joint CIB W, 70, W092.
- Chen, H. J., and Sun, T. H. (2014). “Clarifying the impact of product scarcity and perceived uniqueness in buyers' purchase behavior of games of limited-amount version,” Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Vol. 26(2), pp. 232-249
- Doreen Pick, Peter Kenning, and Felix Eggers (2012), "The Effects of Scarcity Claims on Consumers’ Willingness to Pay", in NA - Advances in Consumer Research Vol40
- Gummerus, Johanna, (2018) Value creation processes and value outcomes in marketing theory: Strangers or siblings? Marketing Theory. doi:10.1177/1470593112467267
- Jalonen, H., Tuominen, S., Ryömä, A., Haltia, J., Nenonen, J. and Kuikka, A. (2018) How Does Value Creation Manifest Itself in the Nexus of Sport and Business? A Systematic Literature Review. Open Journal of Business and Management, 6, 103-138.
- Hwang, Y. (2016). Empirical analysis of surrender dynamics in Taiwan life insurance companies, bulletin francais d’actuariat, 16 (2), 115-127
- Kelly, J. Male, S. Graham, D. (2015). Value management of construction projects, Chichester, England, Wiley Blackwel
- Lepak, D. P. Smith, K. G. Taylor, M. S. (2007), “Introduction to Special Topic Forum: Value Creation and Value Capture: A Multilevel Perspective”, The Academy of Management Review, Vol. 32, No. 1, pp. 180-194
- Li, X.Y. and Sun, C. (2015) A Study on the Core Values of the Brand. Journal of Service Science and Management, 8, 868-873
- Moeing, T. and Zhu, N. (2018). Lapse-and-Reentry in Variable Annuities. Journal of Risk and Insurance, 85(4), 911-938.
- Kiesenbauer, D. (2012). Main determinants of lapse in the German life insurance industry. North American Actuarial Journal, 16(1), 52-73.
- Moeing, T. & Zhu, N. (2018). Lapse-and-reentry in variable annuities. Journal of Risk and Insurance, 85(4): 911-938
- Nolte, S. and Schneider, J.C. (2017). Don’t lapse into temptation: a behavioral explanation for policy surrender, Journal & Finance, 79, 12-27.
- Nolte, S. and Schneider, J.C. )2015(. “Don’t lapse into temptation: A behavioral explanation for policy surrender”. Available at SSRN 2555268.
- Russell, D.T. Fier, S.G. Carson, J.M. and Dumm, R.E. (2013). An empirical analysis of life insurance policy surrender activity. Journal of Insurance Issues, 36 (1), 35-57.
- Sandberg, E. Pal, R. Hemilä, J. (2018), Exploring value creation and appropriation in the reverse clothing supply chain, International Journal of Logistics Management, 29(1), 90-109.
- Yoo, Boonghee and Naveen Donthu (2002) “Testing cross- Cultural invariance of the brand equity creation process”, Journal of product and brand Management, Vol. 11, No 6.
|