باوی, دنیا, کنارکردی, غلامرضا. (1402). بررسی نقش نگرش و هم‌آفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی). , 2(2), 109-126. doi: 10.30495/jism.2023.73290.1037
دنیا باوی; غلامرضا کنارکردی. "بررسی نقش نگرش و هم‌آفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی)". , 2, 2, 1402, 109-126. doi: 10.30495/jism.2023.73290.1037
باوی, دنیا, کنارکردی, غلامرضا. (1402). 'بررسی نقش نگرش و هم‌آفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی)', , 2(2), pp. 109-126. doi: 10.30495/jism.2023.73290.1037
باوی, دنیا, کنارکردی, غلامرضا. بررسی نقش نگرش و هم‌آفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی). , 1402; 2(2): 109-126. doi: 10.30495/jism.2023.73290.1037


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب