شهنیایی, صفورا, نجف نژاد, سیما. (1402). تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر وفاداری به برند تکنیک در مصرف‌کنندگان شهر بوشهر. , 2(1), 43-55. doi: 10.30495/jism.2023.73455.1040
صفورا شهنیایی; سیما نجف نژاد. "تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر وفاداری به برند تکنیک در مصرف‌کنندگان شهر بوشهر". , 2, 1, 1402, 43-55. doi: 10.30495/jism.2023.73455.1040
شهنیایی, صفورا, نجف نژاد, سیما. (1402). 'تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر وفاداری به برند تکنیک در مصرف‌کنندگان شهر بوشهر', , 2(1), pp. 43-55. doi: 10.30495/jism.2023.73455.1040
شهنیایی, صفورا, نجف نژاد, سیما. تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر وفاداری به برند تکنیک در مصرف‌کنندگان شهر بوشهر. , 1402; 2(1): 43-55. doi: 10.30495/jism.2023.73455.1040


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب