رییسی, معصومه, پورحسن, ساجد. (1402). نقش فعالیتهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطه‌ای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز. , 2(1), 31-42. doi: 10.30495/jism.2023.73072.1035
معصومه رییسی; ساجد پورحسن. "نقش فعالیتهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطه‌ای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز". , 2, 1, 1402, 31-42. doi: 10.30495/jism.2023.73072.1035
رییسی, معصومه, پورحسن, ساجد. (1402). 'نقش فعالیتهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطه‌ای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز', , 2(1), pp. 31-42. doi: 10.30495/jism.2023.73072.1035
رییسی, معصومه, پورحسن, ساجد. نقش فعالیتهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطه‌ای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز. , 1402; 2(1): 31-42. doi: 10.30495/jism.2023.73072.1035


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب