شریفی, سعید, دماوندی نیا, محمد. (1402). نقش عوامل فرهنگی بر گرایش به استفاده از کالاهای فرهنگی (با تاکید بر مطالعه روزنامه در میان مردم ساری). , 17(59), 127-137. doi: 10.30495/jcm.2023.73909.1677
سعید شریفی; محمد دماوندی نیا. "نقش عوامل فرهنگی بر گرایش به استفاده از کالاهای فرهنگی (با تاکید بر مطالعه روزنامه در میان مردم ساری)". , 17, 59, 1402, 127-137. doi: 10.30495/jcm.2023.73909.1677
شریفی, سعید, دماوندی نیا, محمد. (1402). 'نقش عوامل فرهنگی بر گرایش به استفاده از کالاهای فرهنگی (با تاکید بر مطالعه روزنامه در میان مردم ساری)', , 17(59), pp. 127-137. doi: 10.30495/jcm.2023.73909.1677
شریفی, سعید, دماوندی نیا, محمد. نقش عوامل فرهنگی بر گرایش به استفاده از کالاهای فرهنگی (با تاکید بر مطالعه روزنامه در میان مردم ساری). , 1402; 17(59): 127-137. doi: 10.30495/jcm.2023.73909.1677


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب