لازار, فرینوش. (1402). بررسی پیامدهای فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس). , 18(59), 193-211. doi: 10.30495/jomm.2023.73064.2039
فرینوش لازار. "بررسی پیامدهای فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس)". , 18, 59, 1402, 193-211. doi: 10.30495/jomm.2023.73064.2039
لازار, فرینوش. (1402). 'بررسی پیامدهای فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس)', , 18(59), pp. 193-211. doi: 10.30495/jomm.2023.73064.2039
لازار, فرینوش. بررسی پیامدهای فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس). , 1402; 18(59): 193-211. doi: 10.30495/jomm.2023.73064.2039


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب