داداش زاده, عرفان, مهرانی, هرمز, حمدی, کریم. (1402). بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین. , 18(60), 53-73. doi: 10.30495/jomm.2023.69529.1974
عرفان داداش زاده; هرمز مهرانی; کریم حمدی. "بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین". , 18, 60, 1402, 53-73. doi: 10.30495/jomm.2023.69529.1974
داداش زاده, عرفان, مهرانی, هرمز, حمدی, کریم. (1402). 'بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین', , 18(60), pp. 53-73. doi: 10.30495/jomm.2023.69529.1974
داداش زاده, عرفان, مهرانی, هرمز, حمدی, کریم. بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین. , 1402; 18(60): 53-73. doi: 10.30495/jomm.2023.69529.1974


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب