آزادی, سیامک, نمامیان, فرشید, معروفی, فخرالدی, مرادی, علیرضا. (1402). ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان. , 18(60), 107-121. doi: 10.30495/jomm.2023.73109.2043
سیامک آزادی; فرشید نمامیان; فخرالدی معروفی; علیرضا مرادی. "ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان". , 18, 60, 1402, 107-121. doi: 10.30495/jomm.2023.73109.2043
آزادی, سیامک, نمامیان, فرشید, معروفی, فخرالدی, مرادی, علیرضا. (1402). 'ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان', , 18(60), pp. 107-121. doi: 10.30495/jomm.2023.73109.2043
آزادی, سیامک, نمامیان, فرشید, معروفی, فخرالدی, مرادی, علیرضا. ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان. , 1402; 18(60): 107-121. doi: 10.30495/jomm.2023.73109.2043


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب