عبدالعلی پور, مینا, بوداقی خواجه نوبر, حسین, گلرد, پروانه, رستم زاده, رضا. (1402). بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و پیامدهای آن در نظام بانکی کشور و ارائه مدل بومی. , 13(45), 17-35. doi: 10.30495/jae.2023.71674.1471
مینا عبدالعلی پور; حسین بوداقی خواجه نوبر; پروانه گلرد; رضا رستم زاده. "بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و پیامدهای آن در نظام بانکی کشور و ارائه مدل بومی". , 13, 45, 1402, 17-35. doi: 10.30495/jae.2023.71674.1471
عبدالعلی پور, مینا, بوداقی خواجه نوبر, حسین, گلرد, پروانه, رستم زاده, رضا. (1402). 'بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و پیامدهای آن در نظام بانکی کشور و ارائه مدل بومی', , 13(45), pp. 17-35. doi: 10.30495/jae.2023.71674.1471
عبدالعلی پور, مینا, بوداقی خواجه نوبر, حسین, گلرد, پروانه, رستم زاده, رضا. بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و پیامدهای آن در نظام بانکی کشور و ارائه مدل بومی. , 1402; 13(45): 17-35. doi: 10.30495/jae.2023.71674.1471


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب