دریس, خلیل, ابراهیمی, نرگس, زرین جوی الوار, سهیلا. (1402). تأثیر مشارکت مشتری در طراحی محصول بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: محصولات ورزشی برند مجید). , 2(4), -. doi: 10.30495/jism.2023.75068.1070
خلیل دریس; نرگس ابراهیمی; سهیلا زرین جوی الوار. "تأثیر مشارکت مشتری در طراحی محصول بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: محصولات ورزشی برند مجید)". , 2, 4, 1402, -. doi: 10.30495/jism.2023.75068.1070
دریس, خلیل, ابراهیمی, نرگس, زرین جوی الوار, سهیلا. (1402). 'تأثیر مشارکت مشتری در طراحی محصول بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: محصولات ورزشی برند مجید)', , 2(4), pp. -. doi: 10.30495/jism.2023.75068.1070
دریس, خلیل, ابراهیمی, نرگس, زرین جوی الوار, سهیلا. تأثیر مشارکت مشتری در طراحی محصول بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: محصولات ورزشی برند مجید). , 1402; 2(4): -. doi: 10.30495/jism.2023.75068.1070


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب