محمدی, آناهیتا, سیادتان, محمد, کروبی, مهدی. (1402). بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران). , 18(1), 77-88. doi: 10.30495/mediastudies.2023.74651.1534
آناهیتا محمدی; محمد سیادتان; مهدی کروبی. "بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران)". , 18, 1, 1402, 77-88. doi: 10.30495/mediastudies.2023.74651.1534
محمدی, آناهیتا, سیادتان, محمد, کروبی, مهدی. (1402). 'بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران)', , 18(1), pp. 77-88. doi: 10.30495/mediastudies.2023.74651.1534
محمدی, آناهیتا, سیادتان, محمد, کروبی, مهدی. بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران). , 1402; 18(1): 77-88. doi: 10.30495/mediastudies.2023.74651.1534


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب