- آقایی، محمد، روستا، احمد، عالم تبریز، اکبر و حسینی، سید محمود (1389) طراحی و توسعه مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی برای فروشگاههای زنجیرهای ایران. هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تهران، گروه پژوهشی آریانا.
- امیرشاهی، میراحمد و خان محمدی، محبوبه (1390) توسعه و تبیین مدل ارزیابی یکپارچگی ارتباطات بازاریابی از دیدگاه کارکنان و مشتر یان نظام بانکی (مورد پژوهی: بانک ملت). پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا، دانشکده اقتصاد و حسابداری.
- باشکوه، محمد و شکستهبند، میترا (1391) بررسی تاثیر عنا صر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر قوت، برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی ا ستان اردبیل). مدیریت بازرگانی، پاییز، صص 21 تا 42.
- حسینی کیا، سید محمد تقی (1388) طراحی مدل تحلیلی ارتباطات بازاریابی یکپارچه (آمیخته ترفیعی و تشویقی) مناسب جهت جذب توریست بیشتر به منطقه توریستی تنگه واشی و آبشار ساواشی شهرستان فیروز کوه. فصلنامه مدیریت، هفتم، صص 26-29.
- دانایی، حبیب الله و معینیفر، لیلا (1393) برر سی تاثیر نظام ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر قوت برند برای بانک تجارت استان البرز. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور، استان البرز.
- رضوانی، مهران و خداداد حسینی، سید حمید (1387) طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی فازی (مطالعه موردی: صنعت تولید تجهیزات پزشکی و ورزشی). چشمانداز مدیریت، زمستان، صص89-137.
- سرمد سعیدی، سهیل و عبدالهی بجستانی، امیر (1394) شناسایی و اولویتبندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC در صنایع غذایی با استفاده از تکنیک AHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا. نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات، تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
- طباطبایی نسب، سید محمد و فهیمه ماه آورپور(1397)عوامل تاثیرگذار برارتقای شهرت فناوری و نقش آن بر عملکرد کسب وکار شرکت ،فصلنامه مدیریت توسعه فناوری ،5(4):103-132.
- عباسقلی پور، محسن.(1389)عوامل موثر بر بهبود عملکرد بانک ها ، ماهانه بانک و اقتصاد ،106: 1.
- عبداللهی ،علی(1398)مزایای فین تک ها برای اقتصاد ایران ،سایت اکوموتیو.
- عشوری کیوانی ،مریم ،امیرمحمد فکور ثقیه و غلامرضا ملک زاده(1397) تاثیر باورهای مبتنی بر کارایی و نظریه انتشار نوآوری برباورهای مبتنی بر پذیرش بانکداری اینترنتی ،فصلنامه مدیریت توسعه فناوری ،6(1)133.
- فرهنگی، ا. (۱۳۷۵). سمینار نقش روابط عمومیها در قرن ۲۱. نیمه ی اول خرداد ماه ۱۳۷۵. دانشکدهی مدیریت.
- فضلزاده، علیرضا و قنبری، سپیده (1394) برر سی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی درک شده بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با نقش تعدیلکنندگی فنآوری پیشرفته. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تبریز.
- فولادی گرجان، نرگس، قربانی، مینا و حسنپور خانکن ی، عوض (1394) طراحی مدل تحلیلی ارتباطات بازاریابی یکپارچه (آمیخته ترفیعی و تشو یقی) مناسب جهت جذب توریست بیشتر به منطقه توریستی سرعین استان اردبیل. کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی، اسپا نیا، International Center of Academic Communication Universitat (ICOAC) .
- کردستانی،غلامرضا،عباشی،عبدالاحد(1393)برسی تاثیر تمرکز مشتری بر عملکرد مالی شرکت ،فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت دارایی و تامین مالی،(6)2:81-92
- کتابی ، سعیده، (1384)، انتخاب آمیزه بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک. مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان. سال هفتم شماره ص 79-93
- لاولاک، کریستوفر و رایت، لارن (1385) "اصول و مدیریت بازاریابی خـدمات"، ترجمـه بهمـن فروزنـده، اصفهان، نشر آموخته، چاپ اول.
- محمودیه، محمدرضا (1393) نقش و تاثیر بازاریابی در محیط رقابتی بانکها در کشور. ماه نوین: ماهنامه داخلی بانک اقتصاد نوین، شماره 69، صص 30-56.
- مشرف جوادی، محمدحسین و سیاحتگر، محمود (1391) "بررسی تاثیر ابعاد استفاده از ابزار ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر توسعه و فروش بیمه زندگی و پسانداز بیمه پاسارگاد از دیدگاه بازاریابهای بیمه زندگی و پسانداز"، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان.
- یعقوبینژاد، داریوش و بهلولی، نادر (1394) نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در توسعه و تقویت برند خدمات بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان شر قی). کنفرانس بینالمللی جهتگیریهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، تبریز، سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی.
- Abdou, H. A. (2009), "An Evaluation of Alternative Scoring Models in Private Banking", The Journal of Risk Finance, Vol. 10, No. 1, PP. 38-53.
- Ahmad A.A. (2011): Financial performance evaluation of some selected Jordanian commercial banks, International research journal of finance and economics, Issue 68.
- Ateba Benedict Belobo, Andrew Maredza, Kenneth Ohei, Primrose Deka and Danie Schutte (2015). Marketing mix: it’s role in customer satisfaction in the South African banking retailing. Banks and Bank Systems, 10(1), 83-91.
- Bates, C., Smith, K. (2005). Brand valuation: the seven components of brand strength. Wan Chai, Hong Kong, MA: Pearson.
- Belch, G., & Blech, M. (2001). Advertising and Promotion, Fifth Edition. New York, MA: McGraw-Hill.
- Belch, G.A., & Belch, M.A. (2004). Advertising and Promotion; an Integrated Marketing Communications Perspective (6th ed.). New York, McGraw-Hill / Irwin.
- Brassington, F., & Pettit, S. (2000). Principles of Marketing, Edition, Harlow, Pearson Education Limited.
- Calisir, F. (2003). Web advertising vs other media: young consumers' view, Journal of Internet Research: Electronic Networking Applications and Policy, 13(5), 356-363.
- Carrasco, I. G., Palacios, R. C., Cuadrado, J. L., Crespo, A. G. & B. R. Mezcua (2012), "PB-ADVISOR: A Private Banking Multi-Investment Portfolio Advisor", Information Sciences, Vol. 206, PP. 63–82.
- Davison, A., Bulmer, S., & Eagle, L. (2005). Integrated marketing communication implementation in small New Zealand businesses. Working paper, Department of Commerce, Massey University, Auckland, 2 January.
- Foehn, P. (2004), "Client Valuation in Private Banking: Results of a Case Study in Switzerl", Managing Service Quality, Vol. 14, No. 2/3, PP. 195-204
- Ghannad, Navid. (2011). Marketing mix in banking in the time of a global financial crisis, Master Dissertation in International Marketing, Halmstad University, School of Business and Engineering.
- Hanafizadeh, P., & Behboudi, M. (2012). Online Advertising and Promotion; New Technologies for Marketing, IGI-Global, Hershey, PA.
- Islam, F., & Rahman, M. (2015). Service Marketing Mix and Their Impact on Bank marketing Performance: A Case Study on Janata Bank Limited, Bangladesh. Jurnal of Worldwide Hulistic Sustainable Developement, 1(1), 16-32.
- Kotler, P. (1976). Marketing Management, 3rd ed., prentice-Hall, Englewood Cliffs, Nj.
- Kotler, P., & Armstrong, G. (2013). Principles of Marketing. 14th edition. Edinburgh Gate Harlow Essex, England. Pearson Education.
- Kotler, P., Armstrong, G., Wong, W., & Saunders, J. (2008). Principles of London: Prentice Hall.
- Anil. (2013). Bank Marketing Mix: New Strategy InToday Banking Sector, A jurnal of Science, Technology and Management, 2(1), 17-26.
- Lavanya, S. (2010). CRM in banking sector, Journal of Management and Science, 12(4), 93-96.
- Lim, Y.M., Yap, C.S., & Lau, T.C. (2010). Response to internet advertising among Malaysian young consumers. Cross-Cultural Communication, 6(2), 93-99.
- Liu, C. M. (2001), "An Assessment of Banking Operation Strategies of Private Banking Institutions in the Philippines", Asia Pacific Journal of Marketing & Logistics, Vol. 13, No. 1, PP. 57-71. .
- Ljunger, R.G. (1989). The business to business direct marketing handbook. American management, association network.
- Lorin, V., & Raluca, G. (2015). Uncovering the Online Marketing Mix Communication for Health Care Services. Procedia Economics and Finance, 26, 1020-1025.
- Lovelock, Ch.W. (1999). Principles of Service Marketing and Management. USA, MA: Prentice Hall.
- Madhavaram, Sreedhar, Badrinarayanan, Vishag, & McDonald, Robert E. (2005). integrated Marketing Communication(IMC)and Brand Identity as Critical Components of Brand Equity Strategy- Journal of Advertising- 34(4).
- Meidan, A. (1996). Marketing Financial Services. Houndmills, Basingstoke. Hampshire and London: MacMillan.
- Mihaela, O.O.E. (2015). The Influence of the Integrated Marketing Communication on the Consumer Buying Behaviour. Procedia Economics and Finance, 23, 1446-1450.
- Mihart, C. (2012). Modelling the influence of integrated marketing communication on consumer behaviour: an approach based on hierarchy of effects concept. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 62, 975-980
- Mohammad, Haruna Isa (2015). 7PS Marketing MIX and Retail Bank Customer Satisfaction in Northest Nigeria, British Journal of Marketing Studies, 3(3), 71-88.
- Pickton, D.W., & Broderick, A. (2001). Integrated Marketing Communication, Harlow, Pearson Education.
- Reid, M. (2005). Performance auditing of integrated marketing communication (IMC) actions and outcomes. Journal of Advertising, 34(4), 41-54.
- Rowley, J. (2004). Online branding: the case of McDonald's. British Food Journal, 106(3), 228-237.
- Šerić, M., Gil-Saura, I., & Ruiz-Molina, M.E. (2014). How can integrated marketing communications and advanced technology influence the creation of customer based brand equity? Evidence from the hospitality industry. International Journal of Hospitality Management, 39, 144-156. -
- Shah, syed Qasim, Rizwan Jan, (2014): Analysis of Financial performance of private Banks in Pakistan, Procedia- social and Behavioval sciences, 109, 1021- 1025.
- Shankar, A.C., & Chin, K.K. (2011). A study of the relationship between marketing mix and customer retention for herbal coffee in Malaysia. 2nd international conference of business and economic research proceeding.
- Shimp, T.A. (2010). Advertising, Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communication- South Western- USA.
- Shimp, T.A. (2010). Integrated Marketing Communication in Adver-tising and Promotion 8e. International Edition. Printed in China
- Shin, N. (2001). Strategies for Competitive Advantage in Electronic Commerce, Journal of Electronic Commerce Research, 2(4), 164-171.
- Skinner, S.J., Dubinsky, A.J., & Donnelly Jr.,J.H. (1984). The use of social bases of power in retail sales. Journal of Personal Selling and Sale Management, 4(2), 49-56.
- Winkler, J. (1995). Pricing Marketing Book, Third edition, Bart press Great Britain.
- Yi Zhixian (2018). Marketing Services and Resources in Information Organizations, Chandos Publishing, 2018. ISBN: 978-0-08-100798-3
- Zineldin, M., & Philipson, S. (2010). Kotler and Borden are not Dead: Myth of Relationship Marketing and Truth of the 4Ps. Journal of Consumer Marketing. 24(4), 229–241.
|