جهانی فر, محمد, نژادمحمد نامقی, احسانه, اسدی, عباس, بهمنی چوب بستی, اکبر. (1402). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر نوآوری بازاریابی در سازمان‌های خدمات درمانی. , 14(3), 69-80. doi: 10.30495/jhm.2023.73645.11138
محمد جهانی فر; احسانه نژادمحمد نامقی; عباس اسدی; اکبر بهمنی چوب بستی. "شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر نوآوری بازاریابی در سازمان‌های خدمات درمانی". , 14, 3, 1402, 69-80. doi: 10.30495/jhm.2023.73645.11138
جهانی فر, محمد, نژادمحمد نامقی, احسانه, اسدی, عباس, بهمنی چوب بستی, اکبر. (1402). 'شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر نوآوری بازاریابی در سازمان‌های خدمات درمانی', , 14(3), pp. 69-80. doi: 10.30495/jhm.2023.73645.11138
جهانی فر, محمد, نژادمحمد نامقی, احسانه, اسدی, عباس, بهمنی چوب بستی, اکبر. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر نوآوری بازاریابی در سازمان‌های خدمات درمانی. , 1402; 14(3): 69-80. doi: 10.30495/jhm.2023.73645.11138


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب