دهقانی, زلیخا, ابراهیم زاده, رضا, صادقی, مهرداد, هادی پیکانی, مهربان. (1402). طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی. , 18(2), 37-50. doi: 10.30495/mediastudies.2023.66163.1438
زلیخا دهقانی; رضا ابراهیم زاده; مهرداد صادقی; مهربان هادی پیکانی. "طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی". , 18, 2, 1402, 37-50. doi: 10.30495/mediastudies.2023.66163.1438
دهقانی, زلیخا, ابراهیم زاده, رضا, صادقی, مهرداد, هادی پیکانی, مهربان. (1402). 'طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی', , 18(2), pp. 37-50. doi: 10.30495/mediastudies.2023.66163.1438
دهقانی, زلیخا, ابراهیم زاده, رضا, صادقی, مهرداد, هادی پیکانی, مهربان. طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی. , 1402; 18(2): 37-50. doi: 10.30495/mediastudies.2023.66163.1438


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب